ADWEROWWB - Weronika Woźna-Burdziak



Nazywam się Weronika Woźna-Burdziak i jestem prawniczką z wykształcenia i zamiłowania. 

Stawiam na profesjonalizm – jestem nie tylko prawniczką, ale również certyfikowanym szkoleniowcem i trenerem. Wiem, jak przeprowadzić szkolenie tak, aby było efektywne, a przede wszystkim ciekawe. Prawo nie jest łatwe, dlatego przykładam dużą uwagę do tego, żeby przekazywane przeze mnie treści były czytelne i zrozumiałe – w myśl zasady nie sztuką jest mówić, sztuką jest mówić tak żeby cię zrozumieli. 

Prawo konsumenckie, prawo reklamy, czy e-commerce szczególnie dziś wymagają niekonwencjonalnego i kreatywnego podejścia, popartego wiedzą i doświadczeniem. Moje działania konsultingowe opierają się na profesjonalizmie i indywidualnym podejściu. Jako prawnik, przedsiębiorca i również konsument doskonale zdaję sobie sprawę co trudnego i niezrozumiałego może być dla przedsiębiorcy w prawie reklamy czy prawie konsumenckim, tak samo jak dobrze rozumiem, dlaczego konsument jest ‘słabszą’ stroną w relacji z przedsiębiorcą. To sprawia, że potrafię pomóc zarówno jednej jak i drugiej stronie.


Uważam, że profesjonalna popularyzacja prawa jest ważna, dlatego też  tworzę również teksty popularno-naukowe na zamówienie. Duży nacisk kładę na to, aby taki tekst napisany był językiem zrozumiałym jednak bez szkody dla jego walorów merytorycznych. 

Jestem prawniczką z pasją, głodną wiedzy i nieustannie poszerzającą swoje horyzonty.

W 2018 r. ukończyłam studia prawnicze na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, z którym jestem związana do dzisiaj, zarówno jako doktorantka, jak i pracownik dydaktyczno-naukowy.

Już od początku studiów moim głównym kierunkiem zainteresowań są prawo konsumenckie i prawo reklamy. W tej tematyce napisałam swoja pracę magisterską, jak i piszę pracę doktorską. Jestem ponadto autorką publikacji naukowych i popularno-naukowych z dziedziny prawa konsumenckiego i prawa reklamy (zwłaszcza reklamy produktów ‘wrażliwych’, jak np. leki czy napoje alkoholowe). 

Nieprzerwanie od ponad 10 lat zajmuję się tematyką polskiego i unijnego prawa konsumenckiego, prawa e-commerce oraz prawa marketingu w tym reklamy. Uczestniczyłam w szkoleniach z tego zakresu, jak również sama je prowadziłam i prowadzę (zarówno w języku polskim jak i angielskim). Biorę udział w wielu konferencjach naukowych zarówno krajowych, jak i międzynarodowych, na których poruszałam powyższą tematykę. Dzięki temu, że zajmuję sią głównie ww. dziedzinami prawa mogłam się w nich w pełni wyspecjalizować, zrozumieć mechanizmy działania i nauczyć się jak na nie odpowiednio i w granicach prawa reagować.

Swoje doświadczenie zawodowe zbierałam między innymi w kancelariach prawniczych, prokuraturze, Urzędzie Miasta w Szczecinie, w tym w Biurze Miejskiego Rzecznika Konsumentów. Jestem ekspertką w Radzie Ekspertów oraz członkinią projektu CopyAdwice utworzonych przez Stowarzyszenie Rady Reklamy.